Συχνές ερωτήσεις

Σε αυτή την ενότητα δίνουμε απαντήσεις στις πιο συχνές  ερωτήσεις σας, σχετικά με την εγκατάσταση κιτ υγραερίου στο αυτοκίνητο σας

Γενικά για την Υγραεριοκίνηση

eco

Τι είναι το Υγραέριο;

O όρος υγραέριο αναφέρεται σε οποιοδήποτε προϊόν αποτελείται κατά βάση από μείγμα κάποιων από τους ακόλουθους υδρογονάνθρακες: προπάνιο, προπένιο (προπυλένιο), κανονικό βουτάνιο, ισοβουτάνιο, ισοβουτυλένιο, βουτένιο (βουτυλένιο) και αιθάνιο. Οι υδρογονάνθρακες αυτοί είναι σε κανονικές συνθήκες περιβάλλοντος αέρια, τα οποία συνήθως υγροποιούνται υπό πίεση για τη μεταφορά και αποθήκευση. Το LPG, το υγροποιημένο βουτάνιο που περιέχεται στις γνωστές φιάλες camping gaz, και το φωταέριο το οποίο αποτελείται από υγροποιημένα αέρια προερχόμενα από απόσταξη λιθάνθρακα είναι γνωστοί τύποι υγραερίων.

Ο όρος γκάζι χρησιμοποιείται συχνά ως γενικότερος όρος αναφορικά με όλα τα αέρια καύσιμα μείγματα που περιέχουν από μεθάνιο ως και πεντάνιο, και ακόμα πιο γενική ήταν η παλιότερη χρήση του όρου γκάζι για όλα τα αέρια και υγρά ορυκτά καύσιμα.

Επίσης χρησιμοποιείται, για την κίνηση οχημάτων (Autogas) και αποτελεί μία εξαιρετική και συμφέρουσα εναλλακτική λύση, έναντι της Βενζίνης και του Diesel Κίνησης.

Κίνηση με υγραέριο

Tο υγραέριο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο από βενζινοκίνητα οχήματα με την τοποθέτηση μιας σειράς συσκευών και εξαρτημάτων (κιτ LPG). Πρόκειται, ουσιαστικά, για ένα δεύτερο σύστημα τροφοδοσίας, που περιλαμβάνει την δεξαμενή, τις σωληνώσεις τροφοδοσίας, τα μπεκ που ψεκάζουν το υγραέριο στους κυλίνδρους, τον «πνεύμονα», βαλβίδες ασφαλείας (που κόβουν την παροχή σε περίπτωση διαρροής) και μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου της λειτουργίας του συστήματος. Τα ρεζερβουάρ LPG που χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα για κίνηση με υγραέριο έχουν χωρητικότητα που ξεκινά από 40 και μπορεί να φτάσει και τα 200 λίτρα.

Ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιλέξει αν θέλει να κινηθεί με βενζίνη ή υγραέριο με το πάτημα ενός κουμπιού στο ταμπλό. Σε περίπτωση που ένα από τα δύο καύσιμα τελειώσει, το πέρασμα από το ένα στο άλλο γίνεται αυτόματα. Η δυνατότητα αυτή προσφέρει και αυξημένη αυτονομία, αφού ένα μέσο αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί με βενζίνη για τουλάχιστον 400 χλμ. και στη συνέχεια για άλλα 250 χλμ. καίγοντας υγραέριο.

Συμπληρωματικό όφελος από την κίνηση με υγραέριο είναι ότι η καύση του LPG δεν αφήνει κατάλοιπα στους κυλίνδρους του κινητήρα, γεγονός που επιδρά θετικά στη διάρκεια ζωής του.

economy lpg proclimagreen
green

Πλεονεκτήματα Υγραεριοκίνησης

Πρώτο – και κυριότερο- το κόστος καυσίμου: σκεφτείτε ότι αυτήν τη στιγμή, η βενζίνη κοστίζει περί τα 1,60€ το λίτρο ενώ το υγραέριο 0,80€ το λίτρο. Άρα έχουμε περίπου 50% περισσότερη οικονομία συγκριτικά με τη βενζίνη, ενώ σε σχέση με το diesel η μείωση της κατανάλωσης φτάνει περίπου στο 40%. Προσοχή, η εξοικονόμηση δεν οφείλεται στο γεγονός ότι χρειάζεται λιγότερο υγραέριο για μια διαδρομή, αλλά στην αρκετά χαμηλή τιμή του. Για την ακρίβεια, απαιτείται περισσότερη ποσότητα υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη για μια Χ διαδρομή, αλλά λόγω τιμής το συνολικό κόστος «βγαίνει» λιγότερο.

Εν συνεχεία, ο «πράσινος» χαρακτήρας του υγραερίου, μιας και τα οχήματα που κινούνται με αυτό έχουν μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με τη βενζίνη και το πετρέλαιο και εκπέμπουν περίπου 40% λιγότερα σωματίδια από το πετρέλαιο και 60% λιγότερα οξείδια του αζώτου συγκριτικά με τη βενζίνη.

Στα υπόλοιπα «συν» της κίνησης με υγραέριο συγκαταλέγονται οι μειωμένες φθορές στον κινητήρα, η «απλή» βασική συντήρηση που απαιτεί μόνο αλλαγή φίλτρων και η «ενίσχυση» ζωής του κινητήρα, αφού η καύση του υγραερίου – LPG δεν αφήνει κατάλοιπα στους κυλίνδρους.

Γενικά για τον Κλιματισμό a/c

car-a/c proclimagreen

a/c Κλιματισμός αυτοκίνητου

Το κλιματιστικό του αυτοκινήτου μας είναι ένα πολύ σημαντικό σύστημα για την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών, ιδιαίτερα τις καυτές ημέρες του καλοκαιριού, που είναι πολύ κοντά.

Ο κλιματισμός συμβάλλει σημαντικά στην άνεση των επιβατών, οι οποίοι πλέον απολαμβάνουν τη διαδρομή, δίχως να υποφέρουν από την αφόρητη ζέστη του καλοκαιριού. Επίσης, αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας, διότι ο οδηγός νιώθει άνετα, χωρίς ζαλάδες από την υψηλή θερμοκρασία, η οποία μπορεί να επιφέρει ακόμα και δυσφορία, ιδιαίτερα σε μεγάλες ηλικίες ανθρώπων.

 H συντήρηση ενός τέτοιου συστήματος θα πρέπει να αφεθεί στα χέρια ενός έμπειρου και  πιστοποιημένου με άδεια τεχνικού.

.

Γιατί να συντηρήσω το air-condition κάθε χρόνο;

Ανεξαρτήτως αν ένα κλιματιστικό έχει δουλέψει λίγο ή πολύ, η συντήρηση του, πρέπει να γίνεται οπωσδήποτε μία φορά τον χρόνο, κάθε χρόνο.

Με την πάροδο του χρόνου ή αν χρησιμοποιείται σπάνια τον κλιματισμό, ευνοείτε η ανάπτυξη βακτηρίων, μικροοργανισμών, μούχλας και μυκήτων και προκαλούν δυσάρεστες οσμές

Πολλές φορές δεν μας προειδοποιεί κάτι για το πότε πρέπει να συντηρήσουμε ένα air condition επειδή λειτουργεί κανονικά.

Κάθε χρόνο κατά μέσο όρο υπάρχει μια απώλεια σε όλα τα οχήματα της τάξης του 15% του αερίου (φρεον) που είναι υπεύθυνο για την ψύξη. Αν μάλιστα το κλιματιστικό δεν έχει χρησιμοποιηθεί για μεγάλο διάστημα (π.χ. την περίοδο του χειμώνα) , τότε «στεγνώνουν» τα λάστιχα που στεγανοποιούν το κύκλωμα, με αποτέλεσμα οι απώλειες σε αέρια να είναι ακόμη μεγαλύτερες

Αν όταν λειτουργεί το κλιματιστικό σας, καταλαβαίνετε ότι η απόδοσή του είναι μειωμένη ή νοιώθετε ελαφρύ τσούξιμο στα μάτια ή αν βγαίνει κάποια δυσάρεστη οσμή από αυτό, τότε έχετε ήδη αργήσει. Εάν το κλιματιστικό αρχίσει να παράγει παράξενους θορύβους ή  θορύβους που δεν είχατε ακούσει στο παρελθόν, θα ήταν χρήσιμο να μας επισκεφτείτε. Θα πρέπει η συντήρηση να γίνει όσο το δυνατόν συντομότερα και μέχρι τότε, κρατήστε το κλιματιστικό σας κλειστό.

Πώς να βελτιώσετε την απόδοση του κλιματισμού του αυτοκινήτου σας
carhot καλοριφέρ αυτοκίνητου
καλοριφέρ proclimagreen

καλοριφέρ αυτοκίνητου τι προβλήματα παρουσιάζει;

Όλα τα αυτοκίνητα εδώ και δεκαετίες έχουν τη δυνατότητα να βγάζουν ζεστό αέρα για να ζεστάνουν την καμπίνα, ακόμη και αν δεν είναι εξοπλισμένα με αιρκοντίσιον. Το σύστημα θέρμανσης ή «καλοριφέρ» όπως το λέμε, δεν έχει σχέση με τον κλιματισμό του αυτοκινήτου και είναι απλό στη λειτουργία του.

Συγκεκριμένα, χρησιμοποιεί τη θερμότητα του μοτέρ για να παράξει ζεστό αέρα, τον οποίο αργότερα διοχετεύει στην καμπίνα μέσω των αεραγωγών με τη βοήθεια ανεμιστήρα. Τι γίνεται όμως αν η καμπίνα παραμένει παγωμένη, ακόμη και αν έχουμε ρυθμίσει το ζεστό στο μέγιστο;

Αν ο θερμός αέρας του αυτοκινήτου παύει να είναι πλέον… θερμός, τότε ένα από τα προβλήματα που μπορεί να υπάρχουν είναι ο θερμοστάτης. Πρόκειται για ένα είδος βαλβίδας, η οποία περιορίζει το υγρό ψύξης στο μπλοκ του μοτέρ, προκειμένου να ρυθμίζει την θερμοκρασία του. Όταν το υγρό ζεσταθεί το απελευθερώνει προς το κύκλωμα θέρμανσης. Φυσικά αν έχετε χαλασμένο θερμοστάτη, θα έχετε και άλλα συμπτώματα όπως αυξημένη ή μειωμένη θερμοκρασία στη θερμοκρασία του μοτέρ.

Ένα άλλο πρόβλημα που μπορεί να υπάρχει είναι ο αέρας στο κύκλωμα, που κάνει επιτακτική την εξαέρωση. Οι φυσαλίδες μπορεί να εμποδίζουν το υγρό ψύξης να κυκλοφορήσει σωστά και έτσι να έχουμε το ίδιο πρόβλημα, με τον χαλασμένο θερμοστάτη. Παραπλήσιο είναι και το πρόβλημα του βουλωμένου κυκλώματος, το οποίο δεν επιτρέπει στο υγρό να κυκλοφορήσει κανονικά (πιο σπάνιο αυτό το φαινόμενο).

Αν έχετε πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, τότε το πρόβλημα μπορεί να βρίσκεται στις ηλεκτρικές αντιστάσεις, που αναλαμβάνουν να θερμάνουν τον αέρα του συστήματος θέρμανσης, όταν το κύκλωμα του υγρού ψύξης είναι ακόμα κρύο.

Αν πάλι δεν έρχεται καθόλου αέρας στην καμπίνα, τότε μάλλον έχει χαλάσει ο ανεμιστήρας και χρήζει επισκευής.

Σε κάθε περίπτωση αν διαγνώσετε πως το αυτοκίνητό σας δεν βγάζει ζεστό αέρα, τότε καλό είναι να επισκεφθείτε άμεσα το συνεργείο μας  και να αφήσετε τη διάγνωση και την επίλυση του προβλήματος σε εμάς τους ειδικούς.

 

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

210 9957924

Κλείστε ένα ραντεβού σήμερα

Translate »
Πολλαπλές επιλογές οδηγών στο δάπεδο, ακόμη και για a. 風水命理. Izmir konak çiçek satışı.