Οι Υπηρεσίες Μας
Υπηρεσίες Υγραεριοκίνησης lpg

υπηρεσία Lpg
Εγκατάσταση αεριοκίνησης LPG (υγραερίου) σε οχήματα

υπηρεσία Lpg
Συντήρηση (Service) του Συστήματος υγαεριοκίνησης

υπηρεσία Lpg
Επισκευή του συστήματος υγραεριοκίνησης

Τι είναι το Υγραέριο;
O όρος υγραέριο αναφέρεται σε οποιοδήποτε προϊόν αποτελείται κατά βάση από μείγμα κάποιων από τους ακόλουθους υδρογονάνθρακες: προπάνιο, προπένιο (προπυλένιο), κανονικό βουτάνιο, ισοβουτάνιο, ισοβουτυλένιο, βουτένιο (βουτυλένιο) και αιθάνιο. Οι υδρογονάνθρακες αυτοί είναι σε κανονικές συνθήκες περιβάλλοντος αέρια, τα οποία συνήθως υγροποιούνται υπό πίεση για τη μεταφορά και αποθήκευση. Το LPG, το υγροποιημένο βουτάνιο που περιέχεται στις γνωστές φιάλες camping gaz, και το φωταέριο το οποίο αποτελείται από υγροποιημένα αέρια προερχόμενα από απόσταξη λιθάνθρακα είναι γνωστοί τύποι υγραερίων.
Ο όρος γκάζι χρησιμοποιείται συχνά ως γενικότερος όρος αναφορικά με όλα τα αέρια καύσιμα μείγματα που περιέχουν από μεθάνιο ως και πεντάνιο, και ακόμα πιο γενική ήταν η παλιότερη χρήση του όρου γκάζι για όλα τα αέρια και υγρά ορυκτά καύσιμα.
Επίσης χρησιμοποιείται, για την κίνηση οχημάτων (Autogas) και αποτελεί μία εξαιρετική και συμφέρουσα εναλλακτική λύση, έναντι της Βενζίνης και του Diesel Κίνησης.
Κίνηση με υγραέριο
Tο υγραέριο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως καύσιμο από βενζινοκίνητα οχήματα με την τοποθέτηση μιας σειράς συσκευών και εξαρτημάτων (κιτ LPG). Πρόκειται, ουσιαστικά, για ένα δεύτερο σύστημα τροφοδοσίας, που περιλαμβάνει την δεξαμενή, τις σωληνώσεις τροφοδοσίας, τα μπεκ που ψεκάζουν το υγραέριο στους κυλίνδρους, τον «πνεύμονα», βαλβίδες ασφαλείας (που κόβουν την παροχή σε περίπτωση διαρροής) και μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου της λειτουργίας του συστήματος. Τα ρεζερβουάρ LPG που χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα για κίνηση με υγραέριο έχουν χωρητικότητα που ξεκινά από 40 και μπορεί να φτάσει και τα 200 λίτρα.
Ο οδηγός μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιλέξει αν θέλει να κινηθεί με βενζίνη ή υγραέριο με το πάτημα ενός κουμπιού στο ταμπλό. Σε περίπτωση που ένα από τα δύο καύσιμα τελειώσει, το πέρασμα από το ένα στο άλλο γίνεται αυτόματα. Η δυνατότητα αυτή προσφέρει και αυξημένη αυτονομία, αφού ένα μέσο αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί με βενζίνη για τουλάχιστον 400 χλμ. και στη συνέχεια για άλλα 250 χλμ. καίγοντας υγραέριο.
Συμπληρωματικό όφελος από την κίνηση με υγραέριο είναι ότι η καύση του LPG δεν αφήνει κατάλοιπα στους κυλίνδρους του κινητήρα, γεγονός που επιδρά θετικά στη διάρκεια ζωής του.


Πλεονεκτήματα Υγραεριοκίνησης
Πρώτο – και κυριότερο- το κόστος καυσίμου: σκεφτείτε ότι αυτήν τη στιγμή, η βενζίνη κοστίζει περί τα 1,60€ το λίτρο ενώ το υγραέριο 0,80€ το λίτρο. Άρα έχουμε περίπου 50% περισσότερη οικονομία συγκριτικά με τη βενζίνη, ενώ σε σχέση με το diesel η μείωση της κατανάλωσης φτάνει περίπου στο 40%. Προσοχή, η εξοικονόμηση δεν οφείλεται στο γεγονός ότι χρειάζεται λιγότερο υγραέριο για μια διαδρομή, αλλά στην αρκετά χαμηλή τιμή του. Για την ακρίβεια, απαιτείται περισσότερη ποσότητα υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη για μια Χ διαδρομή, αλλά λόγω τιμής το συνολικό κόστος «βγαίνει» λιγότερο.
Εν συνεχεία, ο «πράσινος» χαρακτήρας του υγραερίου, μιας και τα οχήματα που κινούνται με αυτό έχουν μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με τη βενζίνη και το πετρέλαιο και εκπέμπουν περίπου 40% λιγότερα σωματίδια από το πετρέλαιο και 60% λιγότερα οξείδια του αζώτου συγκριτικά με τη βενζίνη.
Στα υπόλοιπα «συν» της κίνησης με υγραέριο συγκαταλέγονται οι μειωμένες φθορές στον κινητήρα, η «απλή» βασική συντήρηση που απαιτεί μόνο αλλαγή φίλτρων και η «ενίσχυση» ζωής του κινητήρα, αφού η καύση του υγραερίου – LPG δεν αφήνει κατάλοιπα στους κυλίνδρους.